simsa-si

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Liten strandstuga

Av lalilai - 27 juni 2012 19:28

Hej hallå! Jag fick lust att bygga en strandstuga igår, och så blev det så! Jag blev faktiskt riktigt nöjd, för en gångs skull. Den är väldigt liten -den saknar till och med kök! Istället för kök finns en eldgrop, där man kan grilla. Alltså är ett bra tips om din sim bor i stugan att fiska eller odla grönsaker så simmen kan grilla dem. Huset passar utmärkt vid havet, tycker jag. Eheh. Jag gjorde en sim också som skulle få bo där. Men jag gjorde henne inte från scratch, utan gjorde om en gammal sim (alltså kunde jag varken ändra på namn eller personlighet. Personligheten passade bra men namnet är lite lame ... Dessutom orkade jag inte byta kläder på idrott eller finkläder, men jag hoppas att de är okej ändå eh)

Hur som helst så tänkte jag ta del av både sim och tomt! Först får ni en förhandsvisning...


 

 



 
 

 


 


 


 


 


Ta-daan. Eller något.

Men tyvärr är exchange elakt eller så är det jag som är trög men jag lyckas inte ladda upp dem! Jag har dem i startprogrammet och har markerat dem och klickat på "ladda upp" men de kommer inte till min studio. Blarg. Ehum, kan någon hjälpa mig? x_x

 
 
Tova

Tova

27 juni 2012 22:15

Du ska vara nöjd! Det blev jättebra!
I vilken stad har du byggt den? :)

http://www.simstips.bloggplatsen.se

lalilai

29 juni 2012 10:55

Faktiskt så byggde jag den i en stad jag laddat ner. ^^ Den heter Plunder Island och finns på exchange. Jag rekommenderar den verkligen, den är jättefin.

 
SimsSandra

SimsSandra

28 juni 2012 09:05

NEEEJ! Jag vill verkligen ha det där huset! Dx Men vet inte vad du ska göra ... Det var jättefint iaf. :)

http://simssandra.bloggplatsen.se

lalilai

29 juni 2012 10:52

Åh, tack c: I värsta fall får jag väl ladda upp den via mediafire. Vi får se!

 
Lovelysim ♦

Lovelysim ♦

30 juni 2012 15:30

Vad snyggt och mysigt! :D Jag gillar små stugor..

http://lovelysim.blogg.se

 
Fanta

Fanta

7 juli 2012 23:02

Hej! Jag vill bara säga att jag tycker du gör jättefina hus! Mycket bättre än vad jag gör xD

http://FantaSims3.bloggplatsen.se

lalilai

8 juli 2012 12:11

Aw, tack ówò

 
Ingen bild

justme

13 augusti 2012 19:12

åh herregud va fin <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lalilai - 18 december 2012 21:05

Som ni märkt har jag varit inaktiv väldigt länge... Jag har nu bestämt mig för att lägga ned bloggen "på riktigt". Dock har jag en nystartad simblr, för er som vill se mer av mig! Tyvärr lyckas jag inte fatta hur man fixar en länk, men här är iaf a...

Av lalilai - 16 augusti 2012 21:44

Som jag har förstått det så är älvorna den populäraste av de nya varelserna som kommer i Sims 3 Övernaturligt, så därför jag jag letat upp lite information om dem, som jag hoppas att ni inte visste innan, haha.              Jag äger ingen av de k...

Av lalilai - 13 augusti 2012 11:37


Nu är jag hemma efter att ha nördat i en vecka på medeltidsveckan på Gotland. Som ni ser har jag gjort en ny design. Det var faktiskt tänkt att det skulle bli en ordentlig header också, men den bara muppade sig. Jag har tänkt ganska mycket på handl...

Av lalilai - 28 juli 2012 22:18


Nej men liksom TJA. Är det bara jag eller har jag varit oaktiv i typ... alltid? Hm, jag har inte lagt ner bloggen. Jag är bara en väldigt oaktiv bloggerska. Förlåt för det. Jag kan tyvärr inte säga att när skolan börjar igen så blir jag aktiv för det...

Av lalilai - 10 juli 2012 18:59

Riverwood är otroligt fint och Venelia är nog den sim jag blivit mest nöjd med. Tror jag. Tja, gillar henne gör jag i alla fall. Därför har jag fotat henne lite vid en lada i Riverwood (men som ni kommer märka så ser man inte ladan på någon av bild...

Presentation


Recensioner, simmar, hus, berättelser, tips...
Välkommen till min blogg om the sims 3!
För mer info om moí, klicka på texten rakt under.
___________________________ Borde jag göra en sims-story på bloggen?
 Nej, inte ännu en blogg med historier!
 Nej, det behövs inte.
 Det spelar ingen roll.
 Ja, det vore trevligt.
 JA!!!11!1!ETT!!1!1!!
 kaka?

Undrar du något?

1 besvarad fråga

Lämna en hälsning

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards