simsa-si

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av lalilai - 25 juni 2012 14:55

Sommaren är här, vilket är jättetrevligt (trots att det är mulet just nu ...)! Simmar har i och för sig alltid samma väder, men jag tänkte ändå visa lite sommarkläder! (Det rimmade omg!!!!) Men jag måste bara säga först att jag inte kan någonting om mode. Eheh. Alltså visar jag er mest bara somriga kläder! Det bästa är att alla outfits jag visar bara innehåller saker från grundspelet (om man bortser från frisyrerna, de är nedladdade)!


Och så vill jag informera er om bloggens egna simmar! x'3 Dessa kommer nämligen dyka upp här och var, som till exempel nu. En av dem har ni redan sett, i restaurang-inlägget. Tänkte presentera dem nu samtidigt heh.


Först ut: Strandsommar ~


 

Det här är Mirella, en blyg men vänlig tjej med konstnärliga talanger.


      

Lätta och tunna kläder som passar till stranden!

Outfiten består av:

-En klänning (ja, jag gjorde med meningen så att det skulle se ut som ett linne och en kjol, syns det? x3)

-Ett par skor (surprise)

-Ett armband

-Ett örhänge som inte syns


Hon är lätt sminkad, med ett rödrosa läppstift.


Nästa: Natursommar ~

 

 

Tillåt mig presentera Venelia, en pigg och skämtsam tjej som gillar att träna.

 

 

 

Stretchiga och springvänliga kläder att ha på sig ute i naturen.

 

Outfiten består av:

-En blus

-Ett par jeansshorts

-Gympaskor

-Örhängen som egentligen inte passar till temat lol

 

Hon har ett persikofärgat läppstift.

 

Sist men inte minst: Stadssommar ~

 

 

Känner ni igen henne? Clairette var med i inlägget om hur du gör din restaurang. Hon är en lite tankspridd och speciell tjej som trots allt är mycket snäll och är mycket förtjust i att vara utomhus.

 

   

Gå ut på stan med stil på kvällen! En väst är bra om natten blir kylig.

 

Outfiten består av:

-En top

-En kjol

-Ett örhänge som syns ibland

-Ett par skor

 

Hon är sminkad med blå ögonskugga och ett "läppglans".

 

 

Hoppas ni uppskattade inlägget!

Presentation


Recensioner, simmar, hus, berättelser, tips...
Välkommen till min blogg om the sims 3!
För mer info om moí, klicka på texten rakt under.
___________________________ Borde jag göra en sims-story på bloggen?
 Nej, inte ännu en blogg med historier!
 Nej, det behövs inte.
 Det spelar ingen roll.
 Ja, det vore trevligt.
 JA!!!11!1!ETT!!1!1!!
 kaka?

Undrar du något?

1 besvarad fråga

Lämna en hälsning

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards