simsa-si

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av lalilai - 9 juli 2012 18:16

Hej hallå!

Först och främst tänkte jag säga att jag har ett bidrag till Fannys tävling. Ja, jag tar för givet att ni vet vem det är då ungefär alla mina läsare är hennes läsare. Ehe.

Hur som helst, så har jag alltså gjort min version av Jason Knox... och här kommer han;


 


 


 


 


 


 


(   )

 

Uh, ja. Han har följande egenskaper:

-Bra sinne för humor

-Vänlig

-Hydrofob

-Modig

(lol han är modig mot allt förutom vatten ._.)

Hans favoriter är g, indie och tortillini med ostsås.

Han är Kräfta.

(Fanny, klicka här för att ladda ner honom.)

 

 

Ja, det var alltså min version av Jason Knox. Men appropå historier i sims så har en idé börjat utvecklas... Men ni får inte veta mer än att huvudpersonen heter Aella Melinda Seadust, och att hon ser ut såhär:

 

 

                                           (men som ni ser så ser håret helt muppat ut på bild så jag ändrar henne kanske lite)

 

Förresten, är det bara jag eller har nästan alla sims-historier en tjej som huvudperson? Eh.

Presentation


Recensioner, simmar, hus, berättelser, tips...
Välkommen till min blogg om the sims 3!
För mer info om moí, klicka på texten rakt under.
___________________________ Borde jag göra en sims-story på bloggen?
 Nej, inte ännu en blogg med historier!
 Nej, det behövs inte.
 Det spelar ingen roll.
 Ja, det vore trevligt.
 JA!!!11!1!ETT!!1!1!!
 kaka?

Undrar du något?

1 besvarad fråga

Lämna en hälsning

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards