simsa-si

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av lalilai - 28 juli 2012 22:18

Nej men liksom TJA. Är det bara jag eller har jag varit oaktiv i typ... alltid? Hm, jag har inte lagt ner bloggen. Jag är bara en väldigt oaktiv bloggerska. Förlåt för det. Jag kan tyvärr inte säga att när skolan börjar igen så blir jag aktiv för det är typ helt fel. För eh, jag måste liksom sitta mindre framför datorn. Och plugga mer. Och göra liksom mer ANNAT som inte innehar en skärm.

Men jag ska göra så gott jag kan ;) Typ. Men framöver kommer jag att vara mycket bortrest tyvärr. Förlåt. Om ni nu är några kvar som tittar in här...


 

                         Random bild på Athena.

 

Men det vore trevligt att veta ungefär vad ni vill läsa om!

Presentation


Recensioner, simmar, hus, berättelser, tips...
Välkommen till min blogg om the sims 3!
För mer info om moí, klicka på texten rakt under.
___________________________ Borde jag göra en sims-story på bloggen?
 Nej, inte ännu en blogg med historier!
 Nej, det behövs inte.
 Det spelar ingen roll.
 Ja, det vore trevligt.
 JA!!!11!1!ETT!!1!1!!
 kaka?

Undrar du något?

1 besvarad fråga

Lämna en hälsning

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards